Onderwerp: Bezoek-historie

Strategische visie en kernboodschappen : corporate communicatie rijkswaterstaat
Publicatiedatum:01-10-2004

Dit onderwerp bevat de volgende rubrieken.

 

Samenvatting

<p> Het Ministerie van Verkeer en Waterstaat (V&amp;W) en Rijkswaterstaat (RWS) als uitvoeringsorganisatie van V&amp;W willen hun rol in de maatschappij zo goed mogelijk vervullen. Met het ondernemingsplan 20O4 - 20O8 geeft RWS vorm aan de manier waarop de organjsatie straks wil werken: met concrete doelen, heldere a&Iacute;spraken, tussentijdse evaluaties en duidelijke taken en verantwoordelijkheden. Het ondernemingsplan heeft ook gevolgen voor de wijze waarop RWS wil communiceren, met het publiek en opdrachtgevers.<br /> Deze corporate communicatiestrategie is gericht op ons publiek, onze gebruikers en onze belanghebbenden en vormt een bindende leidraad voor alle medewerkers van RWS. Medewerkers van RWS zijn de visitekaartjes van de organisatie. De uitgangspunten voor communicatie zijn op een rij gezet en geven richting aan de voor deze strategie geformuleerde kernboodschappen. </p>

 

Annotatie

32 p.
ill.

Naar boven